12.03.06

Idag har man jobbat lite eftersom jag är så snäll och hoppar in och nu har man kanske fått en tjänst tillbaka och kan hoppa ur den jobbiga arbetsförmedlingen och allt vad som hör till! Skönt
och sen har jag varit till tierp och skulle till den lilla bokningen men den hann jag ju inte med. så får ta det på torsdag igen, så har hängt lite med min Hejdaan och vi sov på soffan och käka Calippo shots, haha glad att dom är tillbaka eftersom jag är ett stort fan av isglass. Nu på kvällskvisten har jag övningskört och tagit fram alla papper och grejer och skulle ordna till att, men jag kom inte längre än att allt ligger utspritt i vardagsrummet istället för mitt rum. Bra gjort, nu ska jag göra mig iordning för sängen och lägga mig och kolla på Lost för att inta jobb mode imorgon igen.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.