12.03.21

Sorry bloggen, men det har varit ganska fullt upp den senaste veckan, jobbar i stort sätt varje dag, bra skönt sen träffar jag lite vänner när jag har den tiden över sen ligger jag mest i sängen och kollar på lost och sover. det är mina dagar! Idag blir det jobb, imorn är jag ledig och ska spendera dagen med Annso i Tierp på lite ärenden och andra saker, på fredag blir det jobb sen blir det lördag och då är jag ledig och ska träffa Emma och Bella som kommer hem från London så blir det en liten utgång på heartan för ovanlighetens skull! hahaha
Nej nu ska jag äta någonting och sedan kila till ICA och jobba lite.

iiiiiiiiih <3

2012-03-21 - 23:41:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.