12.03.29

Idag har jag inte gjort mkt, vaknade till att sängen skakade för att dom satte igång där nere igen, fyfan, sen har jag och Heidi vart å hämta Siri, så nu har jag gått och blivit med katt, vet dock inte om hon ska heta Siri men det kändes bra, så nu går hon runt och spanar här hemma och jag nördar här. Snart ska jag åka till Tierp på körkorts kurs, Sen blir jag barnvakt så mamma kommer få sig en överraskning när hon kommer hem ^^ haha hon vet ingenting..
Alla tankar går till dig M, lägg inte skulden på dig nu för du klarar inte mer, varför ska så mkt skit hända dig din stackare, vi tänker på dig här hemma och du vet att vi finns här!















STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.