12.11.21 Tredje

Jag har tänkt på en sak, när en kille å tjej umgås är dom tillsammans, när en tjej å tjej eller kille å kille umgås är dom vänner, det kan väl likbra vara tjejen å tjejen som är tsm som killen å killen å tjejen å killen kan väl lika bra vara vänner? varför ska det vara så? för hur många ggr har man inte fått hört när man umgås med någon av det motsatta körnet fråga är ni tsm? eller aha din flickvän/pojkvän, kan man få va kompis med vem man vill?! utan att det ska komma såna frågor? då säger man väl istället det här är min partner istället för kompis? nej jag fattar då inte!













STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.