13.02.06

Här har jag gått å försökt hålla mig borta eftersom alla är sjuka runt omkring mig å jag har fått varit frisk fram tills idag så nu är jag sjuk å ligger nerbäddad å kan inte sova! tack för det! aja dom här senaste dagarna har jag inte kunnat uppdaterat för vårat internet fungerar inte här ute såklart! men jag har lite bilder på mat att bjuda på såklart! nej men det funka iaf inte att lägga in bilder så ni får måndagens mat! lchf hamburgare!
frallorna som även kan användas till hamburgebröd gjorde jag från jillsmat.se å sedan är det hamburgare på älgfärs som grannen skjutit å så en egen gjord dressing!











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.