13.03.18

Skrev ett jätte långt fint inlägg men blogg.se appen vill ju inte som jag! men det jag ville säga är att det går fort när ma har kul!

På mindre än ett år har jag tagit mig i kragen å tagit mitt körkort, opererat halsmandlarna(äntligen), sett 3 norrsken, insett vad å vilka som är riktiga underbara vänner! skaffat mig en hund som är min stora kärlek! insett att jag är stark å klarar mig! träffat en underbar människa som gör mig glad av bara tanken att den finns där! men som i slutändan kommer såra mig men jag kan leva med det. Jag går med ett leende på läpparna å jag har gått ner 6 kilo dom senaste 2 månaderna! å jag har bytt till lchf livstilen å jag älskar det! Jag vill bara säga tack till er som tror på mig å älskar mig för den jag är! å tack till er som gjort mitt liv hård för det har fått mig stark!











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.