29 dagar kvar

Kände imorse att nej nu vill jag vara ledig, kroppen säger ifrån! Ryggen värker, ögonen är rödsprängda, påsar under ögonen ner till knäna och min inre stress med skolan som jag inte hinner med. Får panik! Men en dag till sen är jag ledig en dag! Å då är det jul! Då kan jag inte plugga å ha mig. Å då ska alla uppgifter vara inlämnade. Vill jag plugga eller satsa helhjärtat på jobbet? Kommer inte få chans till utbildningen igen! 
Gah! Försent å tänka på det där just nu...

Aja iaf en dag till med alla julstressade kaotiska människor och en dag till med att slita arslet av sig för att göra kunderna glada inför julen. 

Efter jobbet blir det gränby med mitt hjärta och köpa dem allra sista julklapparna sedan blir det hem och börja ordna inför imorgon och bara mysa. 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.