dålig dag

Idag har varit en dålig dag på många sätt. Och sen är jag ju så känslig och bitter som jag är med. Så allt blir ju bara värre, på grund av mig själv å mina dumma tankar. Kan vara för att jag är helt slut. Och att inte få säga godnatt ordentligt är det värsta jag vet. Somnar min stackars karl utan att säga godnatt så kan jag antingen ligga vaken och va grinig och nästan börja gråta. Så illa är det. Eller så väcker jag han för att säga godnatt.
Hur kan man va så? Fler som är så? 
Jag är extrem på just godnatt. Jag behöver den där lilla boosten.. 
Nej nu ska jag försöka sova, kall, ensam, bitter å ledsen. Imorgon vankas kiropraktorn..









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.