dan för dan före doppare dan

Inte för att klaga eller så. För jag älskar mitt jobb och kommer älska det ännu mer när lönen kommer i januari! 
Men nu börjar jag bli utmattad. 
Var till kiropraktorn imorse och en snabbis på gränby innan jag böt om och intog jobb. Kan säga att han knäckte hela ryggen. Jäklar i min lilla låda. Men känns rätt bra nu iaf. 
Idag är det fullt ös på jobbet. Det kryllar av både personal och kunder. Men det är roligt på samma gång. 
Men nu vill jag hem å klä granen och dricka glögg! Och bara njuta av julen fast jag är lite av en grinchen. 
Men 4.5 timme kvar sedan morgondagens pass 10-18 innan jag får en ledig julafton! 

Tack för julkortet :) God jul!

Svar: var så lite så! :)
Josefinegadle

2014-12-22 - 21:34:58








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.