nytt år nya möjligheter

Dålig uppdatering här! I know. Men har inte gjort så mycket roligt heller. Jobbat, jobbat å jobbat. Typ det. Pluggandet har halkat efter men ska snarast tas igen! 
Snart är denna hektiska månad över och jag ska försöka lägga pluggandet och jobbet på en rimlig nivå. Men snart är det semester!

Ja året 2014 har passerat i väldig fart. Så fort året har gått. Men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt. Och det stämmer. Har fått spenderat år 2014 med dom bästa å hoppas på att få fortsätta med det. 
Har även lärt mig att man behöver ta hjälp ibland och det är inte att bli vek utan att fortsätta med att hålla sig stark! 
Början på nästa år kommer bli kanon iaf har en resa å en flytt som jag ser så mycket fram emot. Att få bli sambo med min fina och att få dela så mycket mer tillsammans. 
Och min drömresa. Året kan inte börja så mycket bättre. Nu ska jag jobba klart mitt pass för dagen sen kommer mina bästa killar å handlar maten till ikväll så ska vi hem sen å bara äta god mat, smälla raketer och njuta av sista dagen på året. 

Gott Nytt År på er allesammans! 


Har nu även äntligen gått under 80 strecket. Har så otroligt svårt att gå ner i vikt men nu äntligen när sömnen börjar räta till sig så händer det lite.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.