upp och ner

Den här dagen har varit lite upp och ner. 
Först fick jag besked att jag fått för lite csn så imorgon får jag lite extra! Satt ju inte hel fel såhär innan jul! 
Men sen.. folk tar alldeles för mycker energi och det blir liksom ingenting kvar av mig att ge. 
När dom jag håller hårt om hjärtat får stå ut med allt negativt jag spottar ur mig så sprider jag dålig energi och det får de va slut med.
Jag fick höra kloka ord idag att nu är det min tur att ta hand om mig själv och sätta mig själv först! Och det kanske är sant. Jag måste börja tänka på mig själv, och skita i dom som ger mig dålig energi. Så även jag kan ge ut positiv energi! 

Time for myself to shine trought.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.