Det är dags för nystart

När jag sitter här tänker jag alltid vad ska jag göra bättre vad ska jag göra härnäst? Alltid med mål i siktet men allt för ofta kraschar målen innan jag ens har startar dom, för jag tänker äsch jag klarar det ändå inte. 
 
Igår var första officiella dagen på nya jobbet, är nu som sagt frukt och grönare på maxi, fortfarande butik men med nya uppgifter och det känns skönt och magkänslan säger mig att det kommer bli bra det här! 
Började iaf 15 och skulle vara alldeles själv då till kl 22 på min avdelning, lite läskigt men tiden rann på bra och det kändes som det gick bra, får se idag vid 16 när jag börjar vad dom säger om gårdagen! Om det var katastrof eller godkänt! 
 
Som ni kanske vet så tänkte jag bara tillägga att jag just nu jobbar varannan helg på Butiken i Örbyhus och schema på Maxi, och samt studerar Historia i tierp 2 dagar i veckan och sen har jag lite distans kurser så det är lite mycket just nu men jag försöker trycka in lite av allt i vardagen och träningen med för den delen, men den har hamnat lite off focus för tillfället, men snart ska jag rycka tag i den med. 
 
Behöver bara hitta lite kraft först. 
 
 
 
 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.