08.10.14

Regnet vräker ner utanför och det blåser galet, min hund har krypit in i sin kojja och vill inte gå ut och inte jag heller. jag älskar chihuahua perfekt hund för mig.
Sitter här och tänker att det börjar gå bättre för mig, Bilen är klar istort sätt för vintern, har börjat plugga och nu fått 2 kurser till, jobbar varannan helg här i Örbyhus, och nu jobbintervju imorgon och sen en skype intervju på fredag! Första gången jag gör en intervju över skype! Tycker det verkar måttligt läskigt faktiskt, men jag som är så skygg så borde det ju vara bättre, men jag vet inte.. haha Nej nu ska jag klä på mig och göra mig iordning för att hoppa in extra på jobbet 12-20..








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.