avokado

Nu har jag rivit upp och ner på soffa å säng och dammsugit madrasser och kuddar, bytt sängkläder, dammsugit och skurat lägenheten och diskat all ny porslin och disk. Så nu förtjänade jag en fin frukost! Innan jag ska inta jobb! 
Men när jag satt här och njöt av min frukost så kom jag på vad en gubbe sa till mig i förrgår på jobbet! Vi skulle slänga alla avokados och sluta sälja det, för det är bara dåliga, antingen är dom omogna eller övermogna och då försökte jag snällt berätta hur man ökar på mogningsprocessen samt hur man kan kolla när dom är mogna! Men han vägrade lyssna och var bara upprörd att det var lureri! Hahah så tillslut när han sa att vi skulle sluta sälja dom så sa jag faktiskt eller så låter man bli att köpa dom. Kunder är så dumma ibland. Det är ingen tvång att köpa varorna! 
Men iaf med det vill jag säga att jag köper nästan aldrig dåliga avokados! Perfa idag! 











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.