skadeglädje

När man åker till jobbet å ser gubbarna plocka ner coop skylten! Då känns det bra! Bye bye coop, först lidl sen coop. Vem är nästa som vi ska skicka iväg? ;) hahah
Vågat om dom öppnar en ny mataffär! Visar sig vem som vågar sig fram! 
Hahah skadeglädje!

Själv är jag lite kluven, oss på jobbet slår det mot, vi hade ju timmar som civilt där och uniformerat.
Men Coop i övrigt är ingen butik jag gärna handlar på, har inte haft så gott intryck av dem, speciellt inte boländerna, sunkigare butik har jag inte sett hitils, nu har dom ju byggt om lite
But still.

Svar: okej! ja det är ju trist ni får va hos oss istället! ja har själv aldrig varit in på coop stenhagen men roligt för oss! :)
Josefinegadle

2015-02-19 - 22:50:24








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.