america

Älskade america! Fy bubblan vad jag älskar detta land, skulle dock nog inte kunna bo här om jag var tvungen å jobba men annars så! 
Igår var C i skolan så jag passade på att utforska lite för mig själv. Var upp till Runyon Canyon och fota lite och sedan traskade jag runt på sunset strip och bara njöt och avslutade förmiddagen med en shake på pinkberry! Guld.
Sedan kom C hem å vi fixade oss och sedan vart det lite vin å en liten utgång. 

Idag har C varit ledig så vi traskade till affären å handla mat å grejer, sedan en smoothie på starbucks sedan har vi ätit lunch på buffalo wild wings och shopping. Har redan handla mycket saker! Haha 










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.