Mobiler och tekniska prylar

Ja jag sa ju att jag skulle bli bättre på att blogga från mobilen, bara ett problem, mobilen dog! alltså tvärdöd, den går inte att starta eller ladda eller tvinga en omstart på, vette tusan vad som hände.
Jag tappa den inte eller någonting den bara la av. 
Så nu måste jag pallra mig till Telenor och se vad jag ska göra med den, riktigt dåligt skit, haft den i typ 3 månader! haha vafan!
Trött jag blir på alla tekniska grejer i mitt liv.
Jag har iallafall idag varit duktig och tvättat på morgonen, sedan har jag lagat mat och lämnat matlåda till sambon sen varit för SC för att beställa lite samt hälsa på, fick med mig en overall hem också som jag behöver till sommaren så jag får köra bana! 
 
Nej nu ska jag försöka vila en stund sedan ska jag pallra mig till telenor och sedan fixa lite på bilen inför besiktningen!
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.