5 Vinter favoriter

Ni vet såhär i Sveriges väder på vintern, kallt, varmt, regningt, blåsigt och allt sånt där, så blir man ju så torr och narig.
Benen är som krokodil skinn och läpparna trillar nästan av och händerna är helt trasiga, ialla fall om man heter Josefine. Mina bästa vinter tips är : Skrubba dig ordentligt i duschen, sedan smörjer du in dig med en bra hudkräm samt ha en liten handkräm eller hudkräm eller båda med dig i väskan, det har alltid jag. Sedan ett bra läppbalsam, samma gäller det, blöt en tandborste och skrubba läpparna lite lätt emellan åt. Gör susen. Jag vill tipsa om några bra produkter som jag rekommenderar. 
 
Först ut har vi ett Body butter ifrån The Body Shop. Det är lukten Wild argan oil. och den doftar ljuvligt!
 
 
Sedan har jag en liten burk som jag förvarar i väskan  och en face mist med C-Vitamin som är perfekt innan sminkning, bara ändå, eller att sätta sminket med. Den har jag dock inte i väskan men. Båda från Body shop där med. 
 
 
Sedan har jag en fantastisk Body creme men som jag använder som handkräm ifrån Royala Apothic, och kan vi bara ta en minut och bara kolla på förpackning också? Hur fin är den inte? Ja älskar den, både utseende och användningsområde.
 
 
Sist men inte minst så har vi ett läppbalsam som jag faktiskt har ett hemma och ett i väskan, det är ifrån Carmex och jag bara älskar det, det är kylande effekt i den samt att den sitter kvar på läpparna jätte länge, det är faktiskt en ny favorit, till och med sambon gillade den.
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.