Äldre människor i trafiken

Min största irritation här i livet är människor som inte kan köra bil! Framförallt äldre människor i trafiken!  
Ni är en livsfara & jag blir inte klok på er.
 
Nej men hej! Jag som ni förstår jag tål inte äldre människor eller tjejer med telefonen i högsta hugget eller ja folk från andra länder, för ingen av er verkar komma ihåg eller kunna trafikreglerna för detta land?! 
 
Puh blir alldeles matt av sånt där!
jag har inte gjort mycket alls såhär på förmiddagen, ätit frukost,  gått på promenader och lagat mat till matlådor & nu sitter jag på jobbet och ska strax börja! 13-22 blir det idag!  
 
Jag har egentligen inte så mycket roligt att berätta så vi hörs lite senare! 
 
(Sambons tappra försök att packa frysen igår efter vi handlat) 
 
Peace peps! 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.