Anastasia Beverly Hills

Har precis lagat färdigt matlådor samt en semla till sambon, känner att han är allt för bortskämd! Men det är han värd.
Nu sitter jag här och ska strax byta om och gå ut med vaffen innan jag beger mig till jobbet.
Vart mest kondition på gymmet och mage, Så det känns skönt, vart en liten snabb lunch nu bestående av pulled elk som fanns kvar i frysen och sallad, sojabönor i tacobröd. satt fint i kistan.
Igår fick jag hem min lilla älskling, jag vet inte om man kan ha för många Contour kit? Haha tror inte det ialla fall. 
Det är en Anastasia Beverly Hills - Contour kit. 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.