Fettisdagen

Godmorgon! Här sitter jag med kaffe koppen i högsta hugg och träningskläderna på, dags att dricka ur koppen och sedan dra mig mot gymmet! 
Idag ska jag fokusera lite på mage. 
Ska försöka packa ihop ett paket och skicka lite paket också, så man får lite nytta gjort. 
Sen kanske man ska försöka sig på att baka en annan sorts semla då jag varken gillar mandelmassa eller ren grädde sådär jätte mycket. men det är ju trotts allt fettisdagen så måste ju bjuda sambon på nått gott medans jag jobbar till 22 ikväll! 
 
Vi hörs senare. 
 
(
(Bild från i lördags hemma hos bror)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.