Födelsedagsfika

Godkväll. 
Vilken hel späckad dag! 
Först vart det ganska lungt på morgonen så degade ut på förmiddagen tills jag insåg att jag hade massor att göra så stressen kröp sig på, först tvättstugan kl 14 sedan massage på jobbet 15 sedan var det inhandling av presenter och dylikt och flänga runt i olika affärer så hemma vid 16 igen och försöka fixa tvätten då ena maskinen var trasig så kunde bara använda en så vart inte mycket tvätt gjort.
Sedan gymmet kl 17 och sen göra sig iordning och iväg på kalas.  
Men det var trevligt och jag har ätit massa gott men det förtjänade jag kanske lite granna iallafall. Så nu blir det hård träning resten av veckan. Här var våra presenter till födelsedagsbarnet. 
 
(det är en mortel i paketet)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.