Försvunnen

Hej på er peps! 
Nej jag har inte glömt bort er, jag hade bara fullt upp igår, vart först en brunch med familjen och respektiva. Så det var lite mys.
Sedan begav jag mig till jobbet direkt efter och jobbade till 20 sedan vart det en shopping rund på affären för att fylla på kylskåp och skafferi! 
Igår när vi jobbade vid ungefär 18 tiden kom det 2 tjejer från redbull och bjöd alla som jobbade på redbull och ville fylla på våran kyl med redbull så jag följde med dom till fikarummet och så fyllde dom upp kylskåpet, Vilka hjältar så dom sista två timmarna gick lätt. 
Jag har ju försökt att låta bli att dricka energidryck i huvudtaget men jag kunde ju inte tacka nej när dom var så¨gulliga, så vart en sockerfri ialla fall. Så lite bättre..
 
Nu har jag precis tryckt i mig frukost efter att ha kört ett hårt pass på gymmet. det vart helkropp idag och det kändes i hela kroppen kan jag säga men fy vad skönt det känns nu! 
Känner att jag äntligen kommit in i det..
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.