Hörs senare?

Ja Josefine hur vart det med hörs senare?
Bra fråga. Nej men det var så trevligt igår så jag ville inte blogga helt enkelt. 
En killkompis till mig kom och hämta upp mig så åkte vi runt på stan lite och kolla affärer för att fördriva tiden, kom hem med ett träningslinne iallafall. 
Jag visar bild senare, då det syns bättre om jag har det på mig, och orkar inte bråka med det nu. då klockan är 04.58 just i skrivande stund. Ja på en lördag.. Nej jag har inte druckit. Jag ska till jobbet alldeles strax!
 
Det är ju såhär att när det är min riktiga jobbhelg vilket det är var 3dje helg så börjar jag alltid 6 på lördagar. 
 
Ja iallafall. Igår. 
Vi åkte runt lite på stan, sedan hem och började göra iordning maten medans grabbarna slappade i soffan sedan kom grannen ner med vaffen med så det var fullt hus här hemma kan man säga. 
Det var trevligt! 
 
Jag har bestämt mig för att kolla på en ny dator också så har kopplat in min släkting som är lite av en datanörd så han får välja fritt inom budget och mina krav. 
Haha inte så kräsen efter att ha haft den här datorn i ett år, och jag hatar den verkligen! 
 
Efter arbetsdagen idag ska jag ut med grannvaffen och sedan tänkte jag bara ta det lite lugnt, knäppa lite kort till bloggen och kanske sola lite, börjar bli ruskigt blek nu faktiskt. 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.