Marmor i köket

Godkväll allesammans. 
Efter gym passet imorse så åt jag frukost och sedan somnade jag på soffan och sov till 14 någon gång, trött tjej!
Sedan vart det en långpromenad med grannen och vaffarna. 
Riktigt fint väder så det var mysigt. 
Efter det vart det att hämta lite paket och sedan börja med maten, det vart honungsbräserad kyckling med sötpotatis i ugn och en ört gräddfil. Satt fint i kistan. 
Sedan har vi stor städat hela lägenheten och så har jag folierat en gammal ful köksskiva i köket, vart ett riktigt lyft. 
Så nu sitter vi och njuter i soffan med massa tända ljus och jag ska precis kasta mig in i duschen! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.