Morgon stund har guld i mun

Ställde klockan och skulle gå upp och åka till gymmet, men nej stängde av klockan och somna om. 
Vaknade till senare och bestämde mig för en långpromenad med vaffen så vi tog på oss kläderna och gav oss ut, det är strålade sol och riktigt skönt väder, så det var ett bra val!
 
Nu sitter jag och äter lite frukost och dricker kaffe och ska snart åka och handla lite till kvällen då det vankas taco kväll här hemma med lite folk! Ska bli trevligt!
Jag älskar att anordna middagar och sånt där, så det är synd att vi bor så trångt så det känns inte lika kul. 
 
Nej nu har jag inte tid med er längre. Hörs senare. 
 
 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.