Orättvisa

Jag satte mig på golvet när jag kom hem för att bara slappna av lite för att jag var trött, sen helt plötsligt slog det mig att han finns verkligen inte bland oss längre och jag såg gamla statusar på facebook och allt slog mig rakt i ansiktet att jag aldrig kommer få höra din röst eller se dig mer igen, och jag kan inte sluta gråta..
Världen är så orättvis.
Det är lite mer än 2 månader sen och jag har inte tagit in det än, men nu börjar det falla på plats. 
Först din mamma sen dig? Varför händer det alltid den finaste familjen. Jag hoppas för allt i världen att inget mer ska straffa resten av era familj. 
Ni förtjänar alla så mycket bättre än såhär. himmelens finaste änglar. 
En dag kommer jag komma till er och få krama er båda två igen och den dagen ska vi vaka över alla andra och för alltid vara tillsammans, Tils dess får ni leva på mitt ben och i mitt hjärta! 
FUCK CANCER..
 
Jag älskar er. 
 
 
 
Ta vara på era nära och kära och tveka aldrig att ringa bara för att säga hej, för ni vet aldrig vad som händer. 
 
Peace out peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.