Rökfri

Men hej på er! Jag vet. 
Vet ni? Idag är det 1 år som rökfri! Och jag är så jäkla stolt över mig själv och jag vet att Jocke skulle varit så stolt över mig. 
Så det firade jag genom att bege mig till gymmet och körde ett armpass. 
Sedan har jag kastat i mig en laxburgare här hemma till lunch och sen iväg till björklinge och lämnade av prinsen som ska få vara där tills på lördag! 
Då jag jobbar till 22 ikväll och börjar 5.30 imorgon och sen ska vi iväg och sen börjar jag 6 på lördag! Puh!
Så idag är jag extra motiverad och glad, det borde jag fira med nått. Dock vet jag inte vad? Borde få blommor iaf! 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.