Vnvinyls

Nu har jag ätit lite belgiska våfflor med grannen, men måste säga att pannkakor, våfflor och såna där saker är ingenting för mig, jag får bara ont i magen och det är alldeles för sött för mig. Haha
Nu lagar jag matlåda till sambon, snäll som man är.
Sedan ska jag bädda rent i sängen och ta en dusch och krypa ner och mysa lite med tända ljus.
Men fick ett litet paket av Vnvinyls idag iallafall, så det var ju lite roligt, Lite vinyl till svärfar samt lite till mig själv och ett par solglasögon och en litet monteringskit till svärfar. 
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag trotts omständigheterna. 
Men nu är jag slut som artist och ska göra lite nytta.
Godnatt mina små läsare..
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.