matte me

Här sitter jag med en kopp kaffe och podcasts i bakgrunden medans brödet jäser i bakmaskinen och regnet smattrar mot fönstrena. 
Poetiskt, Men åt andra sidan ganska mysigt tills att jag inser att jag måste ut i regnet med vaffen, vilket varken han eller jag gillar. haha 
Ska kila ner och hämta ut paket också sedan ska jag baka ut brödet och grädda det och sedan ut på lite ärenden och sedan jobb igen. 
Dagarna bara springer förbi men det är bra för då är det snart sommar och alla bilträffar, gatebil och sol är så efterlängtat just nu. 
Det är kul att i slutet på sommaren så är man så trött på bilar och känner att man vill göra nått annat, och så ställer man undan bilarna så går det inte mer än 1 månad så längtar man igen.
 
Igår testade jag min nya foundation fit me från maybelline och ett liquid lipstick ifrån sleek, gillade starkt färgen på lipsticket och det satt som berg men konsistensen var lite kladdig.
foundationen satt mycket bra och höll nästan hela dagen,, det gled isär lite i min rynka i pannan men annars så. Ska ge det ett par dagar så får vi se hur det håller testet. 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.