Söndags shopping

Nemen hej! 
Nej jag har inte glömt er jag har bara haft lite att göra dom här dagarna.
Jag jobbade igår sen vart det hem och gjorde mig iordning sedan iväg på 30 års fest, det var trevligt och jätte god mat & fika.
Så vart lite sent igår kväll.
Idag har jag släpat med sambon på stan och skulle kolla efter en jacka men kom hem med ett par skor och en tröja istället. Haha. 
Sambon fick med sig en tröja hem också. Nu sitter vi här i soffan med varsin dator och slösurfar lite granna och ska snart hoppa i säng för att inta en ny vecka! 
Hoppas ni haft en bra helg! Det har jag..
 
 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.