Uppfostran

Jag klarar inte av föräldrar som verkar skaffa barn för att det är kul att ligga eller nått. 
Ni är precis anledningen till att jag aldrig vill skaffa barn för jag är rädd att det ska bli så för mitt barn, fast jag vet att jag är mycket bättre än er. 
Sätter ni ett liv till världen ska ni fan ta eran ansvar och ta hand om barnen med! 
Barn som skriker helt maniskt eller lever rövare i en butik som sliter i saker och bara far omkring och föräldrarna bara ignorerar barnen!? Vad är det för fel? 
Sen kommer ni sitta där när barnen är 18 och undra varför han/hon rånar pensionärer, misshandlar, rånar etc. 
Då kan jag berätta för er att det är pågrund av att ni aldrig visade vad som är rätt eller fel för era j*vla ungar!
 
( Lånad bild ) 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.