Gröna fingrar

Vart ett lite kondition pass samt lite arm och magövningar på gymmet. Men alltså hur kan man stöna så mycket som vissa karlar gör? Han lyfta typ lättare än mig å ändå skrek han över typ över hela gymmet, höll på att skämma ihjäl mig. Har även ätit lunch, det vart bönpasta med rostbiff,lök och champinjoner i creme fraich och massa kryddor. 
Jag har även varit till scstyling och hämtat lite kläder inför helgen! Så taggad! 
Jag har även varit ute med grannen och min hund och satt lite mangold i små konservburkar! Ska bli spännande och se om det kommer att växa! 
 
Sitter nu och dricker en smoothie innan jag ska börja rulla mot jobbet! 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.