Sommaren tar mig med storm

Onsdag morgon och solen skiner! Kan det bli bättre, sitter och inväntar min sega granne! Haha för vi ska ut med hundarna och sedan bege oss till gymmet och köra lite! Kan dagen börja bättre? 
När jag ser solen skina och glädjen börjar sprida sig i kroppen så börjar jag längta efter sommaren, 
Gå i t-shirt och shorts, åka ut på äventyr och bara göra roliga saker.. 
Nästa helg drar bilsäsongen iallafall igång, vi kickstartar med Elmia och sedan kommer allt gå så fort.
 
Sjukt taggad på livet just nu! Kom igen sommaren, ta mig med storm!
 
(Den här bilden ger mig så mycket glädje)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.