Upplandsbricka

Godmorgon på er, klockan är nio och jag står och lagar mat till min sambo, inte helt ovanligt i det här hushållet, han ville ha en upplandsbricka så då ska han få en. Haha
Det blir hemmagjord potatismos med grillad korv och räksallad på det. 
Bara för att jag är världens bästa flickvän.
Sitter här med kaffe koppen och massa vitaminer för att sen bege mig till gymmet och köra lite rygg & arm pass idag, och såklart kondition. 
Det lägger jag till varje dag nu för att få till en så bra kondition som möjligt till tough viking. 
 
Nej nu ska jag ut och mosa potatis i köket. 
Haha hörs senare. 
 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.