10.48

Nu har jag suttit lite vid tradera och lagt ut lite jackor och ett linne så hoppas det blir sålt nu :) Jag fattar typ ingenting av det där men hoppas det blir bra. sen har jag beställt kläder med mamma för ett bra tag sen som ska komma i mitten av september jag vill ha det nu (:.. hihi
  Dom tre hitta jag (: hoppas det kommer snart..

Sen en bild på min skinnjacka jag köpte inte så fin på bilden . inte heller helt nöjd, men jag trivs typ inte i skinnjacka men jag har velat haft en så länge och den var inte farligt dyr heller !


Sen har dom ju som alla kanske vet . stängt OKQ8 i Örbyhus och dom har grävt upp tankarna under marken. och ja dom väcker mig typ varje morgon.. lite små saker dom grävt upp då. :P








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.