Innebandy

Kom hem för ett tag sen. Varit på träningen på vägen hem hitta madde och jag en sko. :P sen hörde vi en tant ropa efter oss då trodde hon det var vi som tappa skon så vi låtsades inte höra och gick hem lite fortare och trodde hon skulle ge sig. men inte då . in kommer rösten hallå! -aa ? - vem är det ? - Josefine ? - jaha du har inte tappa en sko ? - nej, - okej inte din kompis heller ?. - nej, var den svart ? - aa. - den hitta vi med. inte våran. aha okejoej. Det är Hannahs mormor. du har ju varit dagbarn hos mig lite då och då. :P - haha jaa.

Lite roligt iaf, men nu har jag bestämt mig iaf. Jag slutar på innebandy, börjar styrketräna och springa (:

Nu sitter jag och har precis lyssna på lite idol klipp och duschat väntar på robin (:  han ska få hjälpa mig ladda ner ett nerladdnings program så jag kan ladda ner PS :D hihi ^^

Skolan imorn! 9.00 - 14.10 (intesäker)  Ring eller messa (:

Godnatt








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.