förstaiandra

Det är fan tragiskt att vara tjej ibland ! humörsvägningar som heter duga, dom är roliga! not , iaf min väska kommer till skolan imorn det är iallafall posetivt (: eller ja inget som är negativt förutom jag idag! men men. nu ska jag lägga mig i älsklings säng och sova lite! Sen vill jag vakna av en puss av en gammal skogshuggar som kommer in sen vill jag faktis hjälpa Maria med laxen! det är ju en hel. sånt tycker jag är kul :D
Nu ska jag bli glad så hoppa upp och ner . och skaka lite granna! allt är bra förutom att jag inte får ut jävla kort passians . det suuuuger ! haha jag kan liksom inte klara av sånt, :P men nu ska jag testa det på datorn bara för det innan jag snooosar! . Puss på er.

Synd att det inte blev att vi träffades idag .

2009-02-01 - 18:44:24








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.