förstaiförsta

Fem sanningar om mig om ni vill lära känna mig detta år!
* Jag bestämmer mkt saker jag ska göra hela tiden, nu ska jag bli gladare nu ska jag sluta tänka nu ska jag börja träna, men jag håller ingenting.
* Jag behöver mkt uppmärksamhet, typ att folk hör av sig och att folk pratar med mig först. jag kan inte ta första steget.
* Jag är dålig på att höra av mig, och bestämma saker!
* Jag blir lätt sur om det inte blir som jag tänkt mig.
* Det finns bara negativa saker om mig, men även om jag inte är bra på vänskap och kärlek, Betyder ni det mesta för mig!

Detta år har inte varit så bra men det har haft sina uppgångar och det är jag glad för!
Jag har lärt känna nya människor och två av dom går i min klass och kommer bli grejt i sommar! Sen har jag haft min älskling hela året, jag vet inte hur han står ut. han förstår mig bara det är så skönt att ha någon att prata med om allt!
Sen har jag återuppfått gammal vänskap som jag sedan gled iväg igen:/ L.
Jag är dålig på att hålla kontakten men jag försöker. jag försöker verkligen.

Detta år kommer med nya problem nya överraskningar. jag ska göra allt för att det ska bli bättre jag är en sjuk människa men jag vet faktis inte vad jag kan göra åt det! . lugna ner mig nu! .

Nu lämnar jag 2008 med dess problem och alla försök med att göra allt bra det går inte . 2009 nu kommer jag in och förstör lite men det hör till! det blir bättre nu!
   









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.