förstaiförsta

Ja idag är det första dagen på det nya året och jag vakna upp med älskling efter ett helt okej nyår (: fast hade varit skönare att stanna hemma som bestämt , men men massa bilder på fyrverkerier. Och jag var inte på topp och världens trevligaste. men det är väl inte konstig, (vissavet) Och inge party humör. så blev knappt tre cider för mig och ett glas vin till maten ^^
men men. Bror var på topp och dom andra med. det var skönt att se. (:
fick iaf fira nyår med några sköningar. LL & H och så älskling så klart :D
Fick mig två nyårs pussar och lite skumpa ^^

Nu ska jag spendera min dag framför datorn helt typ om ingen vill ut och gå? och så tänkte jag duscha med! (:

Jag gjorde iaf en bra affär med DP igår. sålde mitt champange glas som jag köpt på rusta för 5 :- till han för 50:- plus två andra plast muggar :P hihi hel nöjd jag :)

Nej men nu blir det lite mer onödig fakta på datorn!

GOD FORTSÄTTNING








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.