niondeifemte

Sitter hemma hos älskling, jag gick upp typ åtta, plattade håret så det är gjort idag, sen så gick jag ut och gick innan jag åt frukost sen in och åt fukost :) mm gott. sen ut till grisen som höll på med hojen eller gör fortfarande. så sitter här. snart är det peace and love. typ bara en månad kvar, snart slutar vi skolan, örbyhusdagen, och jag vill ha sommarjobb!
kul sommar, utan pengar . jaja idag ska ja ut och köra lite , josefine är tillbaka på gatan. så passa er idag. sen kommer lisa (: och det blir marknad i österby . (: sen ska vi väl hitta på nått ikväll (: sen imorn ska jag leka och mysa med robin nästan hela dagen ! :D jippi. för det är faktis. ;) får ni veta imorn .

Nu ska jag vänta lite till på grisen (: ..


Hör av er om det händer nått ikväll ! 0730669654 (mp)

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.