sommarjobb

Ja nu har jag iaf ring svealands kött, det är iaf dålig stil av dom att sitta och säga ring då, kom in då och sånt och sen ba nej tyvär, när dom har sagt att jag ska få jobb. så vågade hon inte äns säga det själv, hör na i bkgrunden ba säg det säg så.  men men nu har dom ju äntligen pressa fram det som jag väntad på dom senaste månaderna, så tror inte jag var så sugen på att jobba där iaf . Suck.  kul sommar . nu går det ju liksom inte att hitta sommarjobb.

du och jag får va fattiga i sommar! :(

2009-05-06 - 16:07:26

Fråga Kim snabbt om han kanske kan snickra in dig också... kanske kan komma att behöva det.. =P

2009-05-07 - 17:39:43








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.