tjugoförstaifemte

Ja sitter än hemma ! var iväg och kollade lite på fotboll med sandra och hennes lillasyster.. ja det var inte så mkt kvar av den men iaf. sen skjutsade jag henne till ica fast på hennes cykel för det var ju jag som skulle av vid ica, varit där prata med mamma och drog en fika men henne på en gång. sen så handla jag lite och hyrde film och köpte godis till mig och robin, hem gjorde iordning lite popcorn som mat! haha nyttiga jag. sen har jag lega på soffan och titta tv ett bra tag så duktiga jag skulle in i köket och stänga skåpluckan när jag satt här, och kände hur vart det var där inne, gissa vad ? jo Josefine hade glömt stänga av plattan ! idiot. tänker bränna ner hela huset , men det gör faktis ingenting. och jag ångrar att jag inte tog hit alexandra med fyra bussen, för jag har så extremt tråkigt! och robin kommer väl inte komma föräns tolv inatt för jag känner tyvärr han rätt. och då tänker jag kolla på filmen och äta upp godiset själv.. tror hans mobil dog med eller så stängde han av den, skysst. äsch, imorn blir det barnvakt ! tjäna lite pengar. nu ska ja vänta på mamma . hoppas hon köper rosorna ! :D

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.