trettondeifemte

slapp matten igår så tog tåget hem skyndade mig hem fick ryck och tränade med ingela sen byta om och kasta sig på bussen hem till älskling tränade med han och sen duschade vi och bara kolla på tv. (: tog en lite middags lur med, sen somna man minst lika bra på kvällen igen, fattar inte vad det är för fel, nog pollen. snorig och trött hela tiden.
Idag har det inte varit en kul dag alls. någon kan gärna bara få hänga mig! skithelvetskukfittdag säger jag bara.

* nationella i matte gick inge bra !
* fick höra att man är tjock.
* glömt busskort och allt hemma hos robin.
* fick nekelse att följa med på teater fast jag så gärna ville att han skulle följa med.
* blev glad en timme eller två av att jag inte skulle på teater och åka hem till älskling.
* blev lika ledsen igen när man blev dissa för han hitta roligare saker att göra.
*  Folk snackar så mkt skit! .

Min dag i helhet, så less nu vill jag bara sova, dö vad som helst.
Ska iaf på teatern ikväll med mamma. ända bra som händer idag , imorn blir det skolan sen fortsätta med min död period och fredag blir det nog malou. och lördag kanske kolla på när robin åker cross, om jag inte ska ge igen och skit i det!

Vart finns alla när man behöver någon?


If i were a boy, even just for a day.....

du glömde lägga till en sak i listan och de är att du är söt, ruskigt söt! och att jag saknar dig lite grann sådär ba. Men i morgon ska du och jag köra järnet uppe i servering! dåru ska du få skratta.

2009-05-13 - 15:19:15

jag vill finnas där ..

2009-05-13 - 20:59:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.