Orange

Okej nu har jag hunnit färga håret två gånger och färga håret på Ingela, ätit, solat och gått en promenad med Noviis, jag funderar vad resten av dagen bjuder på, som sagt mitt hår!
Det är Orange rött brunt just nu med blonda slinger i botten typ, jag ska INTE BLI BLOND, men jag skulle göra ljusa slingor men färgen jag köpte måste ha vart gammal, för jag har använt den förr på mörkare hår, och det hände ingenting nu! Så Ingela slängde i en blond färg med på slingorna, och det blev orange, men skitsamma. hahah
Nu har jag väldigt tråkigt och vill träffa älskling och pussa lite på honom, sen vill jag grilla och chilla med, men ingen som är på eller?









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.