trött,sur,irriterad

Ja igår vart det lite party hemma hos Bill med allihopa det var trevligt att träffa alla saknade människor och Hannah taggade mig till studentkryssningen!

Idag har mamma och jag städa ur skafferiet kylskåpet och frysarna! vad vi är duktiga.
Så nu är det tomt, och imorn ska vi till stan och handla nytt skit :D jag gillar mat!

Just nu sitter jag bara här. har skit tråkigt ska kika lite på tradera. sen ska jag vänta tills imorn så jag kan få fylla på mobilen äntligen, Jag hatar att inte ha pengar på mobilen det är de värsta jag vet!

Och jag skriver skit tråkiga saker. och är lite trött och grinig och har ätit fel hela helgen så nu ska jag duscha, peela händer, fötter och ansikte och sedan dricka nahrovit igen det var länge sen.

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.