don´t talk about white wine

Känner mig bakfull, känns som det var jag som vart smetfull och gjorde massa dumma saker igår? men det var det inte, Kanske nästa helg men inte denna, eller som sagt helgen är inte slut än. Lindii och jag har tagit oss till affären och fixat återställare, cola och cigg. Haha lika bra det. Nu har vi gjort bus och ska fortsätta busa ett tag till! underbart. Me love that girl.

hahaha fin video va? men alltså jag tycker inte alls att du var "ful" på bilden. men vill du inte att jag lägger upp den så gör jag absolut inte det. du bestämmer :)

2010-10-24 - 14:52:24

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-08-26 - 08:52:18








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.