dagens folk

Jadu dagens folk, man vet inte om man ska tycka synd om dom eller bara skratta åt folk, jag skrattar jag, finns inte så mkt annat att göra i denna sits när dom hånar sig själva.

Iaf skolan idag, restaurangen det gick suverränt, gillar när man får uppskattning, och peppning, sen vart det hem, tvätta, vara ut med nova och laga mat, riktig husmor jag, sen blev det tv:n och mer blir det ska tända massa ljus och lägga mig i soffan och kolla på tv och dricka te, mysfaktorn är hög, blir ingen träning idag för jag kände hur mkt sämre jag blev i måndags efter träningen så måste vila ut mig ordentligt!
Så på måndag borde jag vara helt frisk igen, så iställe för träning blir det lite situps och ut med nova på promenad och sånt så man känner att man gjort lite nytta iaf.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.