I know i can

Jag förstår mig inte på vissa människor, absolut inte mig själv.

Sitter och skriver förfullt på min paketresa, den är nästan klar, men vadå 3 sidor? är hon galen? det blir ju inte ens en, eller jo en kanske men inte 3! jaja, skriver det jag kan, bättre att skicka in den dålig än att inte skicka in den alls och väldigt sen är den med, men bättre sent än aldrig där med!
Ska bara skriva en marknadsförande text till resan! jobbigt! Så nu tänker jag somna in kl 1 och vakna imorgon bitti och ut och gå och sedan plugga på den och skicka in den och sola! Sen kanske jag får lite besök med! det sitter ju aldrig fel, så ska kanske städa rummet med! Blir mycket imorgon!

Nu nu ska jag slå på 1 avsnitt OTH, lovar bara 1!



Mina nya slarviga naglar, men propert fina!










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.