räkningar, det bästa jag vet

Ibland förstår jag mig inte på människor, Antingen är det mig eller så är det dom. Jag börjar fan undra. Om och om igen. Alla gör misstag för den delen med. Den här gången var det inte mitt fel..
Nu ska jag slå mig ner vid bordet och göra mina naglar, less på datorn och sitter bara och väntar på min bror och hans tjej. Vill att dom ska komma nu.
Betala räkningar har jag gjort med, efter att ha ringt och bett om en ny för jag slarva bort den viktigaste.. smart tjej, men nu är allt löst.

 

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Och var med i tävlingen så kan du vinna just den !

Kram

2011-01-26 - 12:56:21








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.